FOTO Noua stemă a lui Dinamo, votată de fani – Cum arată variantele propuse

Dinamo București a fost somată de Nicolae Badea (patronul ACS FC Dinamo București) să nu mai folosească actuala marcă în scopuri comerciale, astfel că fanii vor vota pe Facebook dintre cele șase propuneri de sigle pentru clubul de fotbal care se luptă la retrogradare în Liga 1.

Dinamo Bucuresti, siglaFoto: fcdinamo.ro

Luni seara, pe contul de Facebook oficial al lui Dinamo București, au fost postate șase variante de sigle pe care fanii sunt invitați să le voteze.

O singură variantă va fi aleasă ca „unica stemă” a lui Dinamo București.

De ce a ajuns Dinamo București în această situație în privința stemei

Nicolae Badea, patronul ACS FC Dinamo București, care deține patrimoniul pentru denumirea ”FC Dinamo”, a somat SC Dinamo 1948 SA, clubul din Liga 1, să nu mai folosească marca ”FC Dinamo” în scopuri comerciale.

Prin urmare, clubul din Liga 1 nu mai are dreptul de a folosi site-ul ”fcdinamo.ro” și nici denumirea oficială de ”FC Dinamo”.

Stema, care aparține tot de CS FC Dinamo, nu mai putea fi folosită decât în scop sportiv, mai exact la meciurile echipei din prima divizie.

Nicolae Badea deține acțiuni și la SC Dinamo și este membru în programul Doar Dinamo București (DDB).

Cum va fi aleasă nou siglă a lui Dinamo București

Sigla va fi aleasă de 5 comisii. Cele 5 logo-uri vor fi votate timp de 4 zile pe pagina oficială de Facebook a clubului, ele urmând să primească puncte de la 1 la 5, în funcție de rezultat: poziția 1 (5 puncte), poziția 2 (4 puncte), poziția 3 (3 puncte), poziția 4 (2 puncte), poziția 5 (1 punct).

A doua comisie de vot va fi din cadrul DDB. Modul de punctaj va fi același ca la prima comisie. A treia comisie va fi formată din legende ale lui Dinamo, care vor vota cele 5 propuneri și punctajul va fi același ca la prima comisie.

A patra comisie va fi formată din cei mai importanți jucători din lotul actual și din o parte din antrenorii de la grupele de juniori ale clubului. Același punctaj.

A cincea comisie va fi formată din reprezentanții de marketing ai clubului. Modul de punctaj va fi același, ca la prima comisie.

Punctajele vor fi publicate într-un comunicat oficial, împreună cu noul logo ales câștigător pe 14 mai 2022, de ziua clubului, când Dinamo București va împlini 74 de ani.

Noul logo al lui Dinamo va deveni oficial începând din sezonul următor.

Etichete:

Distribuie articolul:

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articole populare

Newsletter

Rămai la curent cu cele mai importante știri ale momentului.