Un call center a fost operaţionalizat, vineri, în cadrul Centrului Municipiului Bucureşti de Coordonare şi Conducere a Intervenţiei (CMBCCI) pentru gestionarea mai eficientă a situaţiilor care îi vizează pe refugiaţii din Ucraina aflaţi în municipiul Bucureşti şi judeţul Ilfov, informează Prefectura Capitalei într-un comunicat.
Prefectul Capitalei, Alexandra VacaruFoto: Agerpres
Prin intermediul numărului 021.414.44.94 vor fi preluate cererile de cazare şi hrănire a refugiaţilor, va fi consemnată luarea acestora în spaţiu de către societatea civilă, precum şi alte date referitoare la şederea acestora pe teritoriul României.
Call center-ul va funcţiona permanent şi va permite preluarea simultană a zece apeluri de către operatori vorbitori de limbă română şi engleză din cadrul Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Dealul Spirii” Bucureşti-Ilfov, Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti şi Inspectoratului General pentru Imigrări.
Acest demers a fost iniţiat la propunerea prefectului Capitalei, pentru eficientizarea activităţii instituţiilor aflate în coordonare şi s-a realizat cu sprijinul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, se precizează în comunicat.
Citește și:
- Nicuşor Dan: Centrul pentru refugiaţi de la Romexpo e funcţional; va fi folosit doar dacă e nevoie de locuri suplimentare
- VIDEO Arafat a anunţat operaţionalizarea a două platforme în sprijinul ucrainenilor care vin în România. Pe una pot fi găsite spaţii de cazare, iar pe cealaltă sunt centralizate diverse ajutoare