zw9s, rrnsne2Nr și nzjdMFpV l-au criticat „dur” pe Volodimir Zelenski: Relatări din presa rusă

Presa rusă a ajuns să relateze constant despre modul în care presupușii rezidenți din diferite țări ale UE critică politicienii europeni și autoritățile ucrainene, pe baza comentariilor anonime lăsate pe site-urile mass-media străine, scrie Meduza.

Zelenski Foto: Captura Washington Post

Într-un exemplu recent, agenția de stat RIA Novosti a publicat un articol despre modul în care „germanii au răspuns dur la apelul lui Zelenski către ruși”, citând comentarii la un articol publicat de ediția online a cotidianului german Der Spiegel care anunța că președintele ucrainean Volodimyr Zelenski le-a cerut rușilor să se opună războiului declanșat de Vladimir Putin pe 24 februarie.

Mai mult, comentariile au fost lăsate de autori cu porecle, constând în principal dintr-o înșiruire fără sens de litere.

„Ah, domnule Zelenski, merită să începi cu tine, pentru că tu ai devenit vinovatul pentru întreaga situație”, a scris zw9s, citat de una dintre agențiile de presă oficiale ale statului rus.

Volodimir Zelenski, acuzat de troli că „a vrut să implice Occidentul” în război

„Dar complicitatea celor care susțin încrederea în sine a actorului Zelenski? Câte vieți costă?”, a comentat și nzjdMFpV la articolul Der Spiegel, potrivit RIA Novosti.

„De la bun început, Zelenski a vrut să implice Occidentul în conflict prin orice mijloace, deoarece armata sa nu ar avea nicio șansă fără bani și arme străine. Pentru aceasta, lupta cu el este umflată la nesfârșit ”, a adăugat rrnsne2.

După cum au notat anterior și corespondenți ai presei străine care monitorizează mass-media rusă precum Julia Davis sau Francis Scarr, inclusiv prezentatorii televiziunilor rusești obișnuiesc să citească în emisiunile lor comentarii anonime lăsate pe site-urile unor ziare occidentale pentru a „demonstra” lipsa de susținere a Ucrainei sau alte linii ale propagandei Kremlinului.

După cum au notat jurnaliștii de la The Moscow Times în luna aprilie, Kremlinul a triplat bugetul alocat propagandei în lunile premergătoare războiului din Ucraina și cele care au urmat declanșării invaziei.

Autoritățile ruse au restricționat accesul la site-ul independent de investigații Meduza în data de 4 martie a acestui an, concomitent cu blocarea accesului rușilor la Deutsche Welle și BBC.

În luna iulie, jurnaliștii de investigație de la acest site înregistrat în afara Rusiei pentru a eluda sancțiunile autorităților de la Moscova au prezentat un sondaj de opinie ținut secret de Kremlin care arată că susținerea rușilor pentru războiul din Ucraina este de fapt mai mică decât cea din sondajele oficiale prezentate de conducerea țării.

Citește ultimele evoluții din a 175-a zi a războiului din Ucraina LIVETEXT pe HOTNEWS.RO.

Etichete:

Distribuie articolul:

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Articole similare
Articole populare

Newsletter

Rămai la curent cu cele mai importante știri ale momentului.